Nikon Imaging | Ελλάδα | Ευρώπη
©Ross Harvey

Λεύκωμα του Nikon European Wedding Collective

Οι φωτογραφίσεις γάμου προσαρμόζουν το στιλ τους παράλληλα με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις της μόδας. Σε αυτό το λεύκωμα τα μέλη του Nikon European Wedding Collective παρουσίασαν μια συναρπαστική συλλογή με κλασικές, τρέχουσες και ανερχόμενες τάσεις στις φωτογραφίσεις γάμων, αποτυπωμένες όλες με φωτογραφικές μηχανές Nikon και φακούς NIKKOR και έδωσαν συμβουλές για όσους θέλουν να αναπαραγάγουν ορισμένες από αυτές τις εμβληματικές φωτογραφίες.

Δημιουργικό φλας

Κανονικά το φλας αποτελεί απλά αναγκαίο εξοπλισμό σε κάθε φωτογράφιση γάμου. Ωστόσο οι φωτογράφοι γάμου έχουν επιλέξει να το χρησιμοποιούν πιο δημιουργικά τα τελευταία χρόνια είτε για να δώσουν κίνηση σε μια κατά τα άλλα στατική λήψη ή για να προσθέσουν μια ριπή κόντρα φωτός σε μια ιδιαίτερη στιγμή.

Λήψη στο Κάπρι από τον Ross Harvey με την D750 και τον φακό AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED

«Χαμηλώνοντας την ταχύτητα κλείστρου και εκθέτοντας τον αισθητήρα εικόνας σε περισσότερο φως, έχετε τη δυνατότητα να χειριστείτε δημιουργικά την κίνηση των καλεσμένων. Όρισα την ταχύτητα κλείστρου σε 1s, ενεργοποίησα το φλας πατώντας στο κλείστρο και έσυρα τη φωτογραφική μηχανή με ανοικτό το κλείστρο. Έτσι μπόρεσα να «ζωγραφίσω» με τον περιβάλλοντα φωτισμό γύρω από το ζευγάρι που χόρευε».

Ross Harvey, ΗΒ

Ρεπορτάζ

Η πιο χαλαρή και ανεπίσημη τάση των φωτογραφίσεων σε στιλ ρεπορτάζ έχει γίνει πιο δημοφιλής και διαδεδομένη τα τελευταία χρόνια, ενώ το στιλ «εντιτόριαλ» έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Οι μικρές λεπτομέρειες γίνονται μέρος του φόντου και δίνεται έμφαση στα άτομα, τα μοναδικά συναισθήματά τους και τις αντιδράσεις τους.

Λήψη στην Τσεχία από τη Simona Smrčková και τον Kamil Saliba με την D750 και τον φακό AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED

«Ο φακός AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED μου χάρισε τη δυνατότητα να αποτυπώσω σε κοντινή λήψη μια στιγμή ανάμεσα στη νύφη και τη γιαγιά της και να αποτυπώσω τα συναισθήματά τους από την άλλη πλευρά της αίθουσας».

Simona Smrčková και Kamil Saliba, Τσεχία

Αντίθεση φωτός

Ο δύσκολος φωτισμός που επικρατεί στην καρδιά του καλοκαιριού και οι περίεργες τοποθεσίες όπου μπορεί να γίνεται ο γάμος αποτελούν συχνά προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Τώρα πλέον οι φωτογράφοι γάμων αποδέχονται την έντονη αντίθεση με αποτέλεσμα να δημιουργούν δυνατές φωτογραφίες.

Λήψη στην Ιταλία από τον Ross Harvey με την D750 και τον φακό AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G

«Εκμεταλλευθείτε το φυσικό φως, η στιγμή που το φως διαπερνά τις σκιές μπορεί να γίνει μια εξαιρετική ευκαιρία για να αποτυπώσετε μια φυσική αντίθεση. Παρατήρησα μια αχτίδα φωτός που πέρναγε από το κενό ανάμεσα σε δύο κτίρια και χρησιμοποίησα τον φακό AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G, ο οποίος είναι ιδανικός για τις λήψεις σε χαμηλό φωτισμό, για να αποτυπώσω αυτή την πολύχρωμη και εντυπωσιακή εικόνα».

Ross Harvey, ΗΒ

Λήψη στη Γαλλία από την Chloé Lapeyssonnie με την D750 και τον φακό AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED

Εντυπωσιακές εικόνες

Τα μοντέρνα ζευγάρια θέλουν να απεικονίσουν τα θεατρικά στοιχεία του γάμου τους και να δείξουν πόση ζωντάνια είχε αυτή η ημέρα. Οι λήψεις είναι οι λιγότερο στημένες εκδοχές των φωτογραφιών που βλέπαμε σε παλαιότερες τάσεις, με εντυπωσιακούς φόντους αλλά και δράση.

Λήψη στην Ελλάδα από την Chloé Lapeyssonnie με την D750 και τον φακό AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED

«Μην αποτυπώνετε απλά τη συναρπαστική τοποθεσία ή τη δράση, εστιάστε και στο συναίσθημα που προκαλούν. Καθώς ο γαμπρός και οι καλεσμένοι του κινούνται με γρήγορη ταχύτητα, αύξησα την ταχύτητα κλείστρου στο 1/1600 αντί να τη μειώσω όπως θα έκανε κάποιος άλλος φωτογράφος, προκειμένου να αποτυπώσω με λεπτομέρεια τις εκφράσεις τους».

Chloé Lapeyssonnie, Γαλλία