Nikon Imaging | Ελλάδα | Ευρώπη
I AM DAVID YARROW I AM

Άγρια φύση και Καλλιτεχνική φωτογραφία

Η φωτογράφιση παραμένει για μένα μια μέθοδος λύτρωσης και διαφυγής, μια ευκαιρία να εξερευνήσω τις πιο απόμακρες γωνιές του κόσμου και να καταγράψω ακραία περιβάλλοντα και τη σπάνια άγρια ζωή που ζει σε αυτά τα μέρη.

Βιογραφία

Ο David Yarrow γεννήθηκε στη Γλασκώβη της Σκωτίας το 1966. Ασχολήθηκε με τη φωτογραφία από νεαρή ηλικία και όταν ήταν 20 ετών, βρέθηκε στο γήπεδο του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου στην Πόλη του Μεξικού εργαζόμενος ως φωτογράφος για την εφημερίδα The Times. Εκείνη την ημέρα, ο David τράβηξε την πασίγνωστη φωτογραφία με τον Diego Maradona να κρατά το Παγκόσμιο Κύπελλο και ως αποτέλεσμα, δέχθηκε προτάσεις στη συνέχεια για να καλύψει τους Ολυμπιακούς Αγώνες και πολλές άλλες αθλητικές διοργανώσεις.

Πολλά χρόνια αργότερα, βρήκε αυτό που πραγματικά τον εκφράζει με την καταγραφή του φυσικού κόσμου και χάρη στον υποβλητικό και συναρπαστικό τρόπο που φωτογραφίζει τη ζωή στον πλανήτη, έχει κερδίσει ένα διαρκώς αυξανόμενο κοινό μεταξύ των συλλεκτών τέχνης. Το 2018 βρίσκει τον David να έχει εδραιωθεί ως ένας από τους πιο πετυχημένους καλλιτεχνικούς φωτογράφους του κόσμου.

Τι υπάρχει μέσα στην τσάντα μου;

Χρησιμοποιώ εξοπλισμό της Nikon εδώ και 33 χρόνια και συνεχώς βελτιώνεται, ειδικά για συνθήκες εργασίας σε ακραία, δύσκολα περιβάλλοντα. Αποτελεί εξαιρετική ευκαιρία για μένα να συνεργαστώ με τη Nikon σε μια ευρωπαϊκή κλίμακα.

Nikon D850

Η Nikon ανέκαθεν υπήρξε ηγέτης στην ανάπτυξη εύχρηστων σωμάτων φωτογραφικών μηχανών που επιδεικνύουν πλήρη κατανόηση των αναγκών ενός φωτογράφου, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε ερασιτεχνικό επίπεδο.

Όταν έλαβα την πρόσκληση να συμμετάσχω στην κυκλοφορία της D850 πέρυσι, ήταν πραγματική τιμή, δεδομένου ότι η Nikon με συντροφεύει σε κάθε βήμα της καριέρας μου. Αυτό το σώμα φωτογραφική μηχανής είναι πράγματι ένα ουσιαστικό βήμα μπροστά, αλλάζει τους «κανόνες του παιχνιδιού», είναι ένας «βασιλιάς των φωτογραφικών μηχανών». Η ανάλυση είναι ό,τι καλύτερο έχω συναντήσει μέχρι τώρα, υποστηριζόμενη από δυνατότητες υψηλής ταχύτητας καρέ και απόδοση αυτόματης εστίασης που είναι απλά ασύγκριτες. Δεδομένου ότι οι φωτογραφίες μου καταλήγουν σε πολύ μεγάλες εκτυπώσεις, στο παρελθόν χρειάστηκε να επιλέξω την ανάλυση σε βάρος της ταχύτητας καρέ, αλλά με την D850 αυτός ο συμβιβασμός παύει να υφίσταται αφού προσφέρει τις καλύτερες δυνατότητες και από τις δύο κατηγορίες.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Nikon D5

Όταν δεν χρησιμοποιώ την D850, η D5 είναι αναπόσπαστο μέρος του εξοπλισμού που πάντα θέλω να έχω εύκαιρο στη διάρκεια ενός έργου φωτογράφισης σε ακραία περιβάλλοντα. Είναι ιδιαίτερα καλή για λήψεις σε υψηλή ταχύτητα, όταν πρέπει να καταγράψεις πολλές λήψεις σε ένα δευτερόλεπτο.

Η εκτεταμένη ευαισθησία της παρέχει επίσης την ελευθερία της εναλλαγής από το έντονο φως του ήλιου σε νυχτερινές λήψεις χωρίς πρόβλημα, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στη δουλειά μου όπου συχνά δεν γνωρίζω σε ποια απόμακρη γωνιά του κόσμου θα βρεθώ ανά πάσα στιγμή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G

Όταν εργάζεσαι σε ακραία, δύσκολα περιβάλλοντα, χρειάζεσαι ένα σετ φακών που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις σκληρές καιρικές συνθήκες, είτε πρόκειται για την έντονη ζέστη του Βεργκένοεγκ στη Ναμίμπια είτε για παγωμένες λήψεις του Ιγκλούλικ στο Νούναβουτ.

Σπάνια χρησιμοποιώ φακό μεγάλου μήκους, για την ακρίβεια, δεν έχω καν φακό zoom. Κατά τη γνώμη μου, οι φακοί σταθερής εστιακής απόστασης της Nikon είναι οι καλύτεροι στην κατηγορία τους.

Ο ευρυγώνιος φακός των 35 mm είναι ιδανικός για το στιλ λήψεων που προτιμώ, όπου χρειάζομαι ένα υψηλής ποιότητας οπτικό σύστημα ώστε να μπορώ να ανακαλύψω και να συλλάβω τη ψυχή των θεμάτων που φωτογραφίζω. Η αθόρυβη λειτουργία αυτόματης εστίασης που διαθέτει είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική όταν βρίσκομαι λίγα μέτρα μακριά από ένα λιοντάρι ή έναν λύκο!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΑΚΟΥ

AF-S NIKKOR 58mm f/1.4G

Πρόκειται για έναν ισχυρό φακό σταθερής εστιακής απόστασης που πραγματικά διευρύνει τα όρια του δυνατού όσον αφορά την ποιότητα εικόνας. Το μέγιστο διάφραγμα f/1,4 και η εστιακή απόσταση 58 mm προσφέρουν μια μοναδική απόδοση για πανοραμικές φωτογραφίσεις, ιδανική για τα πορτρέτα μου με μερικά από τα πιο όμορφα πλάσματα της φύσης. Είναι επίσης πολύ χρήσιμος για λήψεις νυχτερινών σκηνών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΑΚΟΥ

AF-S NIKKOR 105mm f/1.4E ED

Αυτός ο φακός σταθερής εστιακής απόστασης 105 mm είναι ένα εξαιρετικό είδος υλικού. Φαίνεται ότι σχεδιάστηκε για να εμπνέει νέα, μοναδικά επίπεδα τέχνης στη λήψη πορτρέτων και στην καλλιτεχνική φωτογράφιση, επειδή είναι αρκετά ευέλικτος ώστε να αποδίδει το μοναδικό προσωπικό στιλ και την αισθητική κάθε φωτογράφου με τρόπο που πολλοί άλλοι φακοί δεν το καταφέρνουν. Η οπτική κατασκευή του εξασφαλίζει μοναδική ευκρίνεια, αντίθεση και ανάλυση και σε συνδυασμό με την D850, αυτός ο φακός είναι αναμφίβολα ένας από τους καλύτερους που υπάρχουν.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΑΚΟΥ

Γνωρίστε τους υπόλοιπους πρεσβευτές της Nikon