Nikon Imaging | Ελλάδα | Ευρώπη

22 Απριλίου 2010

Ο Robbie Williams υποστηρίζει την καμπάνια της Nikon

Σταρ παγκόσμιας εμβέλειας υποστηρίζουν τη σειρά Nikon COOLPIX σε μια παγκόσμια πρωτιά για το χώρο της διαφήμισης

Η Nikon Europe ξεκίνησε μια νέα διαφημιστική καμπάνια, με την υποστήριξη του παγκοσμίου φήμης ποπ σταρ, Robbie Williams. Η καμπάνια «I AM Nikon» περιλαμβάνει την παρουσίαση της ανανεωμένης σειράς φωτογραφικών μηχανών Nikon COOLPIX. Στόχος της καμπάνιας είναι να γνωστοποιήσει σε ένα ευρύτερο κοινό ανερχόμενων φωτογράφων, την πορεία της Nikon σε σχέση με τον επαγγελματισμό αλλά και την καινοτομία που έχει επιφέρει στον τομέα της φωτογραφίας.

 

Στο διαφημιστικό σποτ της καμπάνιας, αναφέρονται διάφορες ιστορικές στιγμές και εικόνες ποπ κουλτούρας. Συμπεριλαμβάνεται μια σκηνή που απεικονίζει ένα μωρό να κάνει τα πρώτα του βήματα, παρόμοια με το ιστορικό πρώτο βήμα στη Σελήνη. Εύστοχος παραλληλισμός, καθώς και τα δύο βήματα είναι εξίσου σπουδαία για να τα θυμάται κανείς. Σε ένα άλλο σημείο της καμπάνιας, ο Robbie Williams στρέφει τη μηχανή στους θαυμαστές του κατά τη διάρκεια μιας συναυλίας, δίπλα στη δήλωση «I AM Alive».

 

Η καμπάνια που στηρίζεται στο υπάρχον σλόγκαν της Nikon «Στην καρδιά της εικόνας», βλέπει την παρασκηνιακή σημασία αυτής της φράσης και θέτει στο κοινό την ερώτηση: «Ποιος είσαι με μια Nikon;». Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά πραγματικών σκηνών, στις οποίες άτομα από όλη την Ευρώπη δίνουν την απάντησή τους σε αυτό το ερώτημα. Η διαφημιστική καμπάνια γυρίστηκε στη Νότιο Αφρική, την Αίγυπτο, την Ισπανία και τη Γερμανία.

 

Στις πρόσθετες σκηνές της καμπάνιας περιλαμβάνονται η «I AM Snow White», για την οποία μια πραγματική Ισπανίδα νύφη επέτρεψε την κινηματογράφηση της τελικής γαμήλιας προετοιμασίας, η «I AM Here», στην οποία εμφανίζονται τουρίστες που εξερευνούν τις Πυραμίδες της Αιγύπτου και η «I AM Part of the World», στην οποία άτομα από όλο τον πλανήτη επικοινωνούν μεταξύ τους χρησιμοποιώντας το Internet και τις δικές τους φωτογραφικές μηχανές Nikon.

 

Ο Αμερικανός καλλιτέχνης Benjamin Cooper δημιούργησε το soundtrack της καμπάνιας, με ένα τραγούδι με τον τίτλο «Welcome Home».

 

Σχολιάζοντας την καμπάνια, η Birgitta Olson, η Γενική διευθύντρια του τμήματος Επικοινωνίας Μάρκετινγκ, δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι αυτή η καμπάνια εξηγεί σε βάθος τι σημαίνει το να είναι κάποιος φωτογράφος της Nikon. Προβάλλοντας πραγματικούς ανθρώπους σε πραγματικές συνθήκες - ανεξάρτητα από την εμπειρία στη φωτογραφία, την εθνικότητα, τις περιστάσεις ή τη γεωγραφία - ελπίζουμε να υπενθυμίσουμε στο κοινό μας ότι εκείνοι είναι στην καρδιά της εικόνας.»

 

Η Olson συνέχισε: «Ελπίζουμε ότι η καμπάνια «I AM» θα αποτελέσει έμπνευση για τους πελάτες μας και θα συμβάλλει στην επέκταση της κληρονομιάς της Nikon σε ένα ευρύτερο κοινό, ανεξάρτητα από την εμπειρία του στη φωτογραφία.»

 

Αναζητήστε τη διαφημιστική καμπάνια, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε όλη την Ευρώπη στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο, καθώς και σε έντυπα και ψηφιακά μέσα. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.iamnikon.com