Nikon Imaging | Ελλάδα | Ευρώπη

Είτε ταξιδεύετε στον κόσμο, είτε εξερευνάτε κοντινούς προορισμούς, για να αποτυπώνετε ιδανικά την κάθε τοποθεσία η φωτογραφική μηχανή σας χρειάζεται έναν μοναδικό φακό που να είναι ταυτόχρονα αρκετά δυνατός και ευέλικτος για να σας χαρίσει φωτογραφίες που ξεχωρίζουν.
Στοιχεία όπως οι εναλλαγές του φωτισμού και των καιρικών συνθηκών αποτελούν ταυτόχρονα πρόκληση και εξαιρετική ευκαιρία για τους φωτογράφους. Ωστόσο, παρότι μπορεί να είστε στο κατάλληλο σημείο, μια δημιουργική σύνθεση χωρίς τον κατάλληλο φακό φτάνει μόνο έως ένα σημείο.
Ένας φωτογράφος. Μία μέρα. Πέντε φακοί. Η Nikon έστειλε τον Ισπανό φωτογράφο Ibai Acevedo σε μια αποστολή στη Βαρκελώνη από όπου κατάγεται για να φωτογραφίσει πέντε διαφορετικές τοποθεσίες χρησιμοποιώντας πέντε φακούς σταθερής εστιακής απόστασης NIKKOR σε μία μέρα. Η Nikon ήθελε να δείξει πώς ένας φακός σταθερής εστιακής απόστασης δίνει στους φωτογράφους τη δυνατότητα να εμβαθύνουν στον προορισμό και να αλληλεπιδράσουν με τη σκηνή γύρω τους ώστε να αποδώσουν εξαιρετικές φωτογραφίες.

ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΜΕ ΚΑΤΑΣΠΡΗ ΑΜΜΟ | AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED

Οι παραλίες είναι γεμάτες με στοιχεία που αποσπούν την προσοχή, αλλά ο AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED είναι ο ιδανικός φακός για αυτές τις φωτογραφίσεις. Αποτυπώνει σε ευρείες γωνίες την αίσθηση και την ατμόσφαιρα του τοπίου χωρίς παραμορφώσεις, χαρίζοντας ευκρίνεια ακόμη και κάτω από έντονο φως. Το ρηχό βάθος πεδίου έδωσε στον Ibai την ευκαιρία να αποτυπώσει τον ναυαγοσώστη σε ευκρινή εστίαση και να θαμπώσει ομοιόμορφα το δάσος από ομπρέλες στο πρώτο πλάνο του κάδρου.

Η ΖΩΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ | AF-S NIKKOR 58mm f/1.4G

Συχνά είναι δύσκολο να αποτυπώσετε μια όμορφη λήψη μέσα σε ένα πλήθος, ωστόσο υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να χειριστείτε τις σκηνές με πολλά άτομα αναζητώντας ποια άλλα θέματα μπορείτε να συμπεριλάβετε στη φωτογραφία. Ο Ibai επέλεξε μια θέση πάνω από το πλήθος για να παρουσιάσει την πολυκοσμία του δρόμου σε αντιπαράθεση με τη γαλήνια σκηνή από πάνω. Αφού κατέληξε στην ιδανική σύνθεση, ο φακός AF-S NIKKOR 58mm f/1.4G ενίσχυσε το τελικό αποτέλεσμα. Το διάφραγμα του φακού παρείχε εξαιρετικό βάθος πεδίου, αποδίδοντας εξαιρετική υφή και θάμπωμα στα δέντρα που εμφανίζονται στο πίσω μέρος της φωτογραφίας.

ΑΦΗΡΗΜΕΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ | AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G

Κατά τις λήψεις αρχιτεκτονικών θεμάτων έχετε την ευκαιρία να πειραματιστείτε με τη σύνθεση και το βάθος πεδίου. Ο AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G ξεχωρίζει καθώς συλλαμβάνει ταυτόχρονα το βάθος και τις ευρείες γωνίες, ενώ επίσης είναι αποτελεσματικός σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού εφόσον επιλέξετε να φωτογραφίσετε σε εσωτερικούς χώρους. Σε αντίθεση με τις χιλιάδες τυπικές φωτογραφίες της Σαγράδα Φαμίλια, ο Ibai φωτογράφισε το διάσημο αξιοθέατο όπως αντικαθρεπτίζονταν σε μια κοντινή λίμνη. Χάρη στον φακό, η φωτογραφία μοιάζει με πίνακα ζωγραφικής, καθώς οι κυματισμοί του νερού και οι γύρω θάμνοι πλαισιώνουν τη λήψη.

Το ΤΕΛΕΙΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ | AF-S NIKKOR 85mm f/1.4G

Μια από τις χαρές της φωτογράφισης ταξιδιών είναι να αφηγείστε ιστορίες μέσα από τα ανθρώπινα πρόσωπα. Πολλές πόλεις έχουν ιστορικές συνοικίες όπου μπορείτε να βρείτε όμορφα φόντα για τα κοντινά πορτραίτα. Η Γοτθική Συνοικία στη Βαρκελώνη αποτέλεσε την ιδανική σκηνή για να ξεδιπλωθούν οι δυνατότητες του AF-S NIKKOR 85mm f/1.4G.
Πρόκειται για τον ιδανικό φακό πορτραίτων, ο οποίος αποτυπώνει λεπτομέρειες σε εξαιρετικό βαθμό. Παρέχει τη δυνατότητα να δημιουργείτε όμορφο εφέ θαμπού φόντου (bokeh), βοηθώντας το βλέμμα του θεατή να εστιάσει.

ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ | AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G

Το ηλιοβασίλεμα είναι όμορφο αλλά όπως συμβαίνει συχνά στη φωτογραφία, είναι δύσκολο να τραβήξετε μια φωτογραφία που να ξεχωρίζει από τις εκατομμύρια άλλες. Ο Ibai τράβηξε το ηλιοβασίλεμα σε ένα λούνα παρκ πάνω από μια πανέμορφη εκκλησία, την Τέμπλε Εξπιατόρι ντελ Σαγκράτ Κορ. Βρισκόταν σε ένα παιχνίδι του λούνα παρκ, σε πολύ υψηλό σημείο και κατόρθωσε να αποτυπώσει και την εκκλησία και το αδύναμο φως του ηλιοβασιλέματος. Ο AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G αποτέλεσε βασικό στοιχείο αυτής της λήψης, καθώς οι δυνατότητες λήψης με χαμηλό φωτισμό που παρέχει προσαρμόστηκαν εύκολα στις αλλαγές του φωτισμού το απόγευμα.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΤΣΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΟΥ;

AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED

AF-S NIKKOR 58mm f/1.4G

AF-S NIKKOR 35mm f/1.4G

AF-S NIKKOR 85mm f/1.4G